UPEA VALIKOIMA LAATUPYÖRIÄ

Toimitusehdot

Tältä sivulta löydät yleiset ohjeet toimituksiin, palautuksiin ja reklamaatioihin liittyen. Verkkokaupasta myytävät tuotteet pakataan aina huolellisesti. Verkkokaupasta myydyt polkupyörät pakataan siten, että vastaanottajalle jää mahdollisimman vähän kokoonpanotyötä. 
Tutustu pyörän kokoamisohjeeseen

Yleistä

Fillari Center Saarelainen & Borgman Ay, Y-tunnus 1852898-9, myy  tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Toimitusehdot ovat voimassa 20.3.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja ilman eri ilmoitusta aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme ennen kuin tilaat tuotteita verkkokaupasta.

Tilaaminen

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu verkkokaupassamme lisäämällä tuotteita ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen sekä maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät myös, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Toimitusaika

Toimitusaika on 2-6 arkipäivää tilauksesta riippuen. Useimmat tuotteet toimitetaan suoraan varastostamme. Poikkeuksista toimitusajan osalta mainitaan kyseisen tuotteen tai tuoteryhmän kohdalla. 

Tuotteet

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan  hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

Saatavuus

Verkkokaupassa myytävät tuotteet toimitetaan pääosin omasta varastostamme, poikkeuksena tilaustuotteeksi merkityt tuotteet. Jos jokin tuote tai tuotteen väri- tai kokovaihtoehto on loppu, sitä ei voi lisätä ostoskoriin. Pyrimme huolehtimaan verkkokaupan tuotesaldojen paikkansapitävyydestä. Saldovirheet ovat kuitenkin mahdollisia. Mahdollisen saldovirheen sattuessa, pyrimme toimittamaan puuttuvan tuotteen viipymättä. Jos tuotetta ei ole saatavilla kohtuullisessa ajassa, kysymme asiakkaalta mahdollisen korvaavan tuotteen toimittamisesta. Korvaava tuote on aina vähintään samantasoinen kuin alunperin tilattu tuote.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut määräytyvät tilatun tuotteen/tuotteiden painon ja koon mukaan. Toimituskulut lasketaan verkkokaupan kassalla.
Toimitustapa "nouto myymälästä" on aina maksuton.

Käytämme tuotteiden toimitukseen Postin ja Matkahuollon palveluita. Suurikokoiset paketit, kuten polkupyörät toimitetaan Matkahuollolla. Ennen ostoksesi maksamista pääset valitsemaan haluamasi toimitustavan ja toimipisteen, johon haluat vastaanottaa tuotteet.

Palautus

Huom! Polkupyörien palautuksen suhteen asiakkaan tulee aina ensin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme toimintaohjeiden saamiseksi joko puhelimitse tai sähköpostilla: 019431400 / posti@fillaricenter.fi.

Käyttämättömällä tuotteella on lain mukainen 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa ja alkuperäisessä kunnossa. Palautusoikeus koskee myyntikuntoisia tuotteita, tuotetta ei siis saa ottaa käyttöön.

 Asiakas on vastuussa palautettavien tuotteiden asianmukaisesta pakkaamisesta.
Myyjä ei vastaa palautettavien tuotteiden puutteellisesta pakkauksesta johtuvista kuljetusvaurioista. Asiakkaan virheestä johtuvat kustannukset peritään asiakkaalta. Palautuksen yhteydessä tulee mainita palautuksen syy.
Vaihdettaessa tuotteita on lisättävä maininta mitä tuotteita tai vaihtoehtoja haluaa tilalle.

Lisää aina palautuksen tai vaihdon yhteydessä alkuperäinen tilausnumero sekä yhteys- ja tilitietosi mukaan. Käsittelyaika asiakaspalautuksissa on 5-14 vuorokautta.

Noutamaton paketti

Lunastamaton paketti ei  automaattisesti ole palautus tai peruutus, jollei tästä erikseen sovita. Pidätämme oikeuden veloittaa lunastamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta. Näillä kuluilla tarkoitetaan toimitusta, pakkausta, kuljetusta, postiennakkoa, palautuksen kuljetusta sekä takaisin varastoon lajittelua. 

Palautus Postin kautta

Voit palauttaa pienet paketit veloituksetta Postin kautta. Muista pakata lähetys huolellisesti!

Palauttaminen Helposti-koodilla
Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (JJFI-alkuinen koodi, paketin päältä tai lähetystekstiviestistä). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin saamasi ohjeen mukaan. Ohjeet löytyvät linkin takaa.

Palauttaminen ilman Helposti-koodia
Voit halutessasi myös palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta seuraavilla tiedoilla:

Fillari Center
ASIAKASPALAUTUS
Sahakuja 4
05810 Hyvinkää

Ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme virheen korjaamisesta. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Reklamaatiot

Jos tuotteessa ilmenee vikaa sen käyttöönoton jälkeen, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Muistathan säilyttää saamasi tilausvahvistuksen tai ostokuitin mahdollisia reklamaatiotilanteita varten. Etsimme tapauskohtaisesti nopeimman ja parhaan ratkaisun.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa aina myymälän aukioloaikoina. Asiakaspalvelun yhteystiedot ovat:

Fillari Center
Sahakuja 4
05810 Hyvinkää
019 431 400
posti@fillaricenter.fi
Copyright © 2021 Fillari Center
usercartmagnifiercrossmenuchevron-down-circle